Wednesday, January 14, 2009

Ahli RIC di SAMUN!!!

BERITA TERLEWAT: Menurut cerita daripada mangsa (ahli RIC), beliau telah disamun di satu malam yang hening, lebih kurang jam 9.00 malam, di dalam rumah sewa beliau bersama rakan2, di Serdang semasa cuti raya haji yang lepas. Kerugian handset dan lain2 barangan telah disamun namun tiada sebarang kemalangan jiwa dilaporkan.

Lokasi tepat adalah di kawasan hadapan rumah Dato Satim Diman. Laporan polis telah dibuat. Siapakah mangsa ini, masih lagi menjadi tanda tanya.

"Kita tidak boleh mendedahkan identiti mangsa berikutan kes ini masih sedang dalam siasatan polis lagi " kata En. Polis berkenaan. Jadi kita tunggu penjelasan daripada mangsa sendiri di blog ini. Kita turut mendoakan keselamatan dan kesejahteraan beliau dan rakan2 supaya kejadian seperti ini tidak berlaku lagi. Bernamasaya.
"BERHATI-HATILAH, DAN JADILAH RAKANCOP"
.

2 comments:

  1. Tak cukup dengan itu, jiran sebelah rumah mangsa juga mengalami nasib yang sama di mana mulutnya telah ditekup dan dirompak barang bernilai seperti handfhone dan dompet semasa hendak menaiki kereta.Ape yang polis serdang buat?????????Tiada sebarang rondaan atau tindakan daripada mereka walhal mangsa telah melaporkan 2 kejadian ditempat yang sama (black area) dan ada saksi yang memberi keterangan daripada sumber yang sgt2 boleh dipercayai bahawa perompak itu adalah matpit dan tinggal di area yang diketahui.... Tetapi apa yang polis lakukan?????/ (Note: Ini mangsa yg tulis, tp sebab mangsa x de blog, maka saya tlh postkan.. Saya bukan mangsa-YummY)

    ReplyDelete
  2. Nampaknya mangsa masih lagi tidak mahu menampilkan diri,dan cuba menyelinap disebalik maryamothman

    ReplyDelete